Breaking News

Becali, acuzații grave: „Puteam să dau 200.000 de euro şi eram campion”. Anchetă internă la Poli Iași

https://ift.tt/3akIDTg

După declarațiile făcute de Gigi Becali, potrivit cărora Poli Iași i-ar fi cerut 200.000 de euro în urmă cu în doi ani pentru a lăsa FCSB-ul să câștige campionatul, a fost demarată o anchetă internă. Demersurile în acest sens au fost făcute de președintele Poli Iași, Ciprian Paraschiv, care vrea să afle cu exactitate veridicitatea celor spuse de finanțatorul FCSB.

Gigi Becali: ”Mi-au cerut 200.000 euro ca să câștig campionatul”

Latifundiarul din Pipera susține că FCSB ar fi putut deveni campioană în urmă cu două sezoane dacă ar fi plătit 200.000 de euro, cerută de Poli Iași. În acest context, a fost demarată o anchetă pentru a se stabili dacă cele spuse de Gigi Becali sunt adevărate.

„Dacă voiam să fiu campion, trebuia să fac un singur lucru, să dau 200.000 de euro când am jucat cu Iaşiul ca să câştig meciul. Atâta mi s-a propus: domnule, îmi dai 200.000 şi îţi dăm meciul. Când nu mai au nevoie, fac (n.red. – aranjamente). Adică încearcă, şi-au atins obiectivul, nu mai aveau nimic, gata. Dar acum e play-off-ul, noi tragem la titlu. Plus că asta nu se poate cu Becali. Că dacă vrei să-mi dai meciul gratis, nu-l iau. De ce? Pentru că cel ce joacă jocul, spune Sf. Apostol Pavel, şi nu respectă legea, nu primeşte cununa. Eu nu am nevoie de cunună. Dacă fur, mă duc în iad. Păi fur sufletele şi munca copiilor ăştia? Fiecare aleargă pentru el, pentru familia lui. Eu nu sunt hoţ. Şi nici nu am făcut niciodată aranjamente”, a spus Gigi Becali, potrivit Digi Sport.

gigi becali, fscb, 20.000 de euro, poli iasi, ancheta

Gigi Becali: ”Mi-au cerut 200.000 euro ca să câștig campionatul”

În contextul celor declarate de Gigi Becali, preşedintele lui Poli Iaşi, Ciprian Paraschiv a declarat că el nu știe nimic despre acestă situație și va demara o investigaţie internă la club. De asemenea, acesta a precizat că dacă este adevărat, persoanele  găsite vinovatevor suporta consecinţele.

„Acuzaţiile domnului Becali sunt foarte grave şi trebuie probate. În paralel, voi demara o anchetă internă la club. Eu am toleranţă zero pentru astfel de practici. Dacă vor fi vinovaţi, aceştia trebuie să plătească, indiferent de nume”, a spus Ciprian Paraschiv, potrivit Gazetei Sporturilor.

The post Becali, acuzații grave: „Puteam să dau 200.000 de euro şi eram campion”. Anchetă internă la Poli Iași appeared first on IMPACT.

Niciun comentariu